Oktobra 2024 smo uspešno zaključili mednarodni projekt Pozitivno izobraževanje – CVETOČA ŠOLA, ki je s podporo programa Erasmus+ Tempus prinesel trajnostne spremembe v osnovnošolsko izobraževanje v Srbiji, Hrvaški in Sloveniji. Cilj projekta je bil izboljšati psihološko dobro počutje učencev in učiteljev ter kakovost poučevanja z uporabo načel pozitivne psihologije.

Ob zaključku projekta je bil izdan priročnik za učitelje ŠOLA V KATERI CVETIJO MOČI, ki vključujepraktične strategije za izvajanje pozitivne vzgoje v šolskem okolju. Priročnik je dostopen na spletni strani naše šole.

Glavni dosežki projekta:

  • Razvoj programa za krepitev karakternih prednosti učencev.
  • Usposabljanje učiteljev za uporabo pozitivne vzgoje v vsakodnevnem pouku.
  • Vzpostavitev klubov pozitivne vzgoje za povezovanje učencev, učiteljev in staršev.
  • Raziskave, ki so pokazale pozitivne učinke programa na zmanjšanje stresa in povečanje zadovoljstva z življenjem.

Mednarodno sodelovanje

V projektu so sodelovale šole iz Srbije, Hrvaške in Slovenije. Učenci in učitelji so se udeležili mobilnosti v Zagrebu in Ljubljani, kjer so sodelovali v delavnicah, kulturnih dogodkih in obiskih znamenitosti. Program je spodbujal medkulturno sodelovanje, razvijal socialne veščine ter krepil čustveno inteligenco.

Pogled v prihodnost

Projekt CVETOČA ŠOLA je postavil temelje za dolgoročne spremembe v izobraževanju. Sodelujoče šole bodo še naprej širile načela pozitivnega izobraževanja in prispevale k ustvarjanju spodbudnega okolja za prihodnje generacije.

Priročnik za učitelje je dostopen TUKAJ.

Pripravila: Sladjana Jović Mićković, vodja projekta CVETOČA ŠOLA