Oktobra 2024 smo uspešno zaključili mednarodni projekt Pozitivno izobraževanje – CVETOČA ŠOLA, ki je s podporo programa Erasmus+ Tempus prinesel trajnostne spremembe v osnovnošolsko izobraževanje v Srbiji, Hrvaški in Sloveniji. Cilj projekta je bil izboljšati psihološko dobro počutje učencev in učiteljev ter kakovost poučevanja z uporabo načel pozitivne psihologije.
Ob zaključku projekta je bil izdan priročnik za učitelje ŠOLA V KATERI CVETIJO MOČI, ki vključujepraktične strategije za izvajanje pozitivne vzgoje v šolskem okolju. Priročnik je dostopen na spletni strani naše šole.
Glavni dosežki projekta:
- Razvoj programa za krepitev karakternih prednosti učencev.
- Usposabljanje učiteljev za uporabo pozitivne vzgoje v vsakodnevnem pouku.
- Vzpostavitev klubov pozitivne vzgoje za povezovanje učencev, učiteljev in staršev.
- Raziskave, ki so pokazale pozitivne učinke programa na zmanjšanje stresa in povečanje zadovoljstva z življenjem.
Mednarodno sodelovanje
V projektu so sodelovale šole iz Srbije, Hrvaške in Slovenije. Učenci in učitelji so se udeležili mobilnosti v Zagrebu in Ljubljani, kjer so sodelovali v delavnicah, kulturnih dogodkih in obiskih znamenitosti. Program je spodbujal medkulturno sodelovanje, razvijal socialne veščine ter krepil čustveno inteligenco.
Pogled v prihodnost
Projekt CVETOČA ŠOLA je postavil temelje za dolgoročne spremembe v izobraževanju. Sodelujoče šole bodo še naprej širile načela pozitivnega izobraževanja in prispevale k ustvarjanju spodbudnega okolja za prihodnje generacije.
Priročnik za učitelje je dostopen TUKAJ.
Pripravila: Sladjana Jović Mićković, vodja projekta CVETOČA ŠOLA