3. B JE DOSEGEL DRUGO MESTO V PROJEKTU MISIJA ZELENI KORAKI

Danes, 16. 6. 2020, je naša učiteljica dobila tole obvestilo na svoj e-poštni naslov:  

Z velikim veseljem vas obveščamo, da se je vaša ustanova uvrstila med zmagovalce projekta Misija: Zeleni koraki v tem šolskem letu. V projektu je letos sodelovalo 1.500 otrok, učencev in dijakov iz 82 slovenskih vrtcev, osnovnih in srednjih šol.

Drugo mesto si delimo z OŠ Ivana Skvarče Zagorje.

 Preberite, kaj smo delali in kako smo ustvarjali….

Sodelovalo je 19 učencev iz 3. b razreda. Projekt smo začeli s tednom mobilnosti v Ljubljani, že v septembru. Sodelovali na prireditvi »Diham Ples«.

  1. Spoznavanje teme: opredelitev vprašanj, raziskovanje, spoznavanje ozadja.

Naredili smo anketo v oktobru, ko smo se pri SPO pogovarjali o vrstah prometa. S šolskim avtobusom je na začetku šolskega leta hodilo 10 učencev. Z avtom so se v šolo pripeljali 4. Peš pa jih je v šolo vsak dan prispelo 5. Naslednje preverjanje smo naredili na koncu projekta, 10. 3. 2020. Rezultati so takšni: peš jih hodi 6, z avtobusom 9, z avtom jih pripeljejo starši 3.

  1. Opazovanje z udeležbo: opazovanje obnašanja, pogovori, priprava zgodbe.

Učence je najbolj motilo na sprehodu veliko število avtomobilov, hrup, na prehodu za pešce jih je v dežju zalil avto, ko je zapeljal čez lužo. Po pločniku so vozili kolesarji.

  1. Iskanje rešitev: predlogi za spremembe, izboljšave – kaj bi lahko, kaj lahko, kdo lahko

Odraslim priporočamo: uporabo električnih vozil, uporaba kolesa, skiroja, hojo, Majhni otroci lahko hodijo, ali se vozijo s poganjalčki, ne, pa da jih starši vozijo zakrite v vozičku. Izdelali smo makete avtobusov, ki so krasili Smrketino hišo. S tem ko vozijo s kolesi: ne povozijo živali, ne delajo hrupa, ne izpuščajo plinov v zrak.

  1. Oblikovanje rešitev (izdelki), izvajanje ukrepov (aktivnosti)

Učenci so beležili čas kolesarjenja s starši od februarja do 10. marca. Starše so motivirali, da so odšli v bližnje nakupovalno središče s kolesi. Redno je na igrišče odhajalo peš ali s kolesom v spremstvu staršev 5 otrok. V bližnje trgovsko središče pa 4 otroci. Skupaj z učenci smo izdelali igro za razred.

Kako priti do ekomobila z eko figuricami in navodili. Rešitve so povzročile izboljšanje. Z delom je potrebno nadaljevati. Nadaljevanje projekta bo v okviru projekta »Trajnostna mobilnost v šolah in vrtcih«, ki ga organizira Ministrstvo za Infrastrukturo. Vsak učenec bo dobil dnevnik Gremo peš s Kokoško Rozi.

SPOROČILO NAŠIH LIKOVNIH IZDELKOV:

V prvih likovnih delih smo želeli predstaviti mesto brez projekta TRAJNOSTNA MOBILNOST, Misija zeleni koraki. Naslov izdelkov je umazano mesto. V drugih likovnih delih pa smo ponazorili, kakšno bi bilo mesto, če bi vsi upoštevali Zelene korake, skozi katere smo potovali v našem razredu.

MARJETA BILBAN in UČENCI 3. B