Ker smo v takem času, da se ne smemo družiti, smo se odločili, da bomo Bučarijado drugače izpeljali in se ne vdali. Vsak razred je ustvarjal v svoji učilnici oz. smo v vsak predmet vpeljali duh jeseni in Bučarijade in malo pesnikovali, se likovno izražali, tudi računali, brali. Nasmehi otrok so bili dokaz, da smo uživali!
1. A
PRAV SREČNI SMO, DA JE NASTALO TAKO VELIKO GOBIC.
USTVARJALI SMO IN BILI ZELO VZTRAJNI.
1. B
NAJBOLJ SMO SE NASMEJALI, KO SMO NAŠO VESELO BUČO VELIKANKO S POMOČJO SESTAVLJANJA DOBILI, ZRAVEN PA ŠE MALO GRAFOMOTORIČNIH VAJ NAREDILI.
2. A
Ali veste, da obstaja tudi »bučna matematika«?
Mi smo računali, šteli buče, reševali matematične zgodbe o bučah…
Najpomembnejše pri vsem tem pa je bilo, da smo se strašansko zabavali.
2. B
Koliko buč je nastalo…veselih, resnih, začudenih, zadovoljnih!
Ja seveda, saj so pred nami »krompirjeve počitnice«!
Tudi teh se veselimo…