Ker smo v takem času, da se ne smemo družiti, smo se odločili, da bomo Bučarijado drugače izpeljali in se ne vdali. Vsak razred je ustvarjal v svoji učilnici oz. smo v vsak predmet vpeljali duh jeseni in Bučarijade in malo pesnikovali, se likovno izražali, tudi računali, brali. Nasmehi otrok so bili dokaz, da smo uživali!

1. A

PRAV SREČNI SMO, DA JE NASTALO TAKO VELIKO GOBIC.
USTVARJALI SMO IN BILI ZELO VZTRAJNI.

1. B

NAJBOLJ SMO SE NASMEJALI, KO SMO NAŠO VESELO BUČO VELIKANKO S POMOČJO SESTAVLJANJA DOBILI, ZRAVEN PA ŠE MALO GRAFOMOTORIČNIH VAJ NAREDILI.

2. A

Ali veste, da obstaja tudi »bučna matematika«?

Mi smo računali, šteli buče, reševali matematične zgodbe o bučah…

Najpomembnejše pri vsem tem pa je bilo, da smo se strašansko zabavali.

2. B

Koliko buč je nastalo…veselih, resnih, začudenih, zadovoljnih!

Ja seveda, saj so pred nami »krompirjeve počitnice«!

 Tudi teh se veselimo…